Merjenje zadovoljstva strank
Merjenje zadovoljstva strank s HappyOrNot®
Terminali Smiley služijo kot osnova našega digitalnega orodja za merjenje zadovoljstva strank. Vaše stranke lahko neposredno ob izhodu odgovorijo na vprašanje s pritiskom na enega od štirih gumbov s smeški ali prek zaslona na dotik. Eno od tipičnih vprašanj je na primer „Kako zadovoljni ste bili danes z našo storitvijo?“
Naša intuitivna platforma za zajemanje povratnih informacij s strani strank.
Kako je mogoče izboljšati zadovoljstvo strank s sistemom za zajemanje takojšnjih povratnih informacij?
Upravičenih pričakovanj svojih strank ne smete razočarati. S programom za spremljanje zadovoljstva v realnem času lahko ugotovite, kako stranke dejansko dojemajo vašo osredotočenost na stranke.
Vaše ekipe prejmejo dnevni, tedenski in mesečni povzetek ocene zadovoljstva potencialnih in stalnih strank.
Merjenje zadovoljstva strank s pritiskom na gumb prek našega terminala za zajemanje povratnih informacij.
Enostavno podajanje povratnih informacij za stranke
Najbolj enostaven način za podajanje povratnih informacij vsekakor predstavljajo gumbi s smeški in zasloni na dotik.
Ker je uporaba terminalov tako enostavna, je stopnja odziva vaših strank izredno visoka, v povprečju prejmete povratne informacije s strani 20 odstotkov svojih strank.
Najenostavnejše vrednotenje stopnje zadovoljstva strank
Vaša uspešnost se sedaj stalno meri in ocenjuje skozi oči strank, kar vam omogoča boljši in zanesljivejši pregled nad vašim poslovanjem kot kadar koli poprej. Vodje ekip vsak dan s svojega področja prejmejo indeks zadovoljstva strank. Naš sistem analiziranja in vrednotenja podatkov pa je razumljiv vsem zaposlenim.
Večja motiviranost vaših sodelavcev, ki so v stiku s strankami
HappyOrNot zagotavlja takojšen vpogled v dobro ali slabo poslovanje s strankami. Posledično lahko vaša ekipa nastopi učinkoviteje in strankam zagotovi boljše storitve, s tem pa tudi dolgoročno zadovoljstvo strank.
Zadovoljne stranke se raje vračajo nazaj
Zadovoljne stranke potrošijo več denarja in se tudi v večji meri odločajo za ponovni obisk vašega podjetja ali organizacije, hkrati pa vas tudi raje priporočajo naprej.
Primeri merjenja zadovoljstva strank
Sistem HappyOrNot® se uporablja v več kot 4.000 podjetjih in organizacijah v več kot 120 državah in se ponaša z več kot milijardo zbranih povratnih informacij. Samo v maloprodajnem sektorju uporablja to metodo za merjenje in samodejno vrednotenje zadovoljstva strank vsak dan več kot 1.200 podjetij.
Kot študijo primera naj omenimo družbo Kärntner Linien, v kateri predstavlja osredotočanje na uporabniško izkušnjo eno od strateških nalog družbe. Študijo zadovoljstva strank s takojšnjo povratno informacijo so pričeli izvajati sočasno z odprtjem službe za stranke.
Ker anketa o zadovoljstvu strank traja le nekaj sekund, znaša stopnja odziva več kot 20 odstotkov vseh obiskovalcev. Terminal za merjenje zadovoljstva prenaša ekipi rezultate ankete v desetminutnem intervalu.
S pomočjo izredno kratkega vprašalnika se vrednoti, do katere mere so bila izpolnjena pričakovanja strank.
Zagotovitev pozitivnih povratnih informacij in pohval glede izvedbe storitev, predvsem na področju komunikacije s strankami, je izrednega pomena za izboljšanje motivacije zaposlenih. Kajti na tem področju ni pomembno le strokovno znanje, temveč tudi strast do dela in želja po ohranjanju in privabljanju zadovoljnih strank. In to je človeška raven, prijaznost, potrpežljivost, empatija in veselje do dela. In prav to, poleg drugih dejavnikov, meri HappyOrNot: kako dobro je bilo poskrbljeno za stranke in kako so se te počutile v službi za stranke.
- Madlin Peko, odnosi z javnostmi pri Koroškem prometnem združenju
Telefon (Slovenski jezik):
+43 1 9093765 30
Elektronska pošta:
office@scanlang.at
E-novice
Prijavite se na e-novičke in prejemali boste informacije o novostih, ekskluzivnih ponudbah in posebnih dogodkih.
S prijavo se strinjate, da poslan e-mail naslov lahko shranjujemo in obdelujemo z namenom avtomatizacije obveščanja.
Copyright © ScanLang 2024. Vse pravice pridržane.